duminică, 21 aprilie 2013

TAG: 50 Things about me

Da, maine e luni insa macar acum e frumos si cald afara si am un motiv sa ma dau jos din pat!:D

Ei bine fetelor, dat fiind ca sunt relativ noua in blogosfera (in calitate de blogger, nu si de cititor) am zis ca nu ar fi o idee rea sa fac si eu acest tag. Eu una stiu ca m-a bucurat sa citesc ce au scris fetele pe care le urmaresc, si ca mi-a placut sa aflu lucruri noi despre ele, asa ca poate va va placea si voua sa cititi cate ceva despre mine :) Am ales alt font pentru lista, pentru a fi mai usor de citit, dat fiind ca sunt 50 de subpuncte :D prin urmare...
Warning: long post  :D

1. Sunt capricorn si cred cu tarie in zodia mea, mi se potriveste manusa. Am un simt al dreptatii, in special, foarte dezvoltat si nu suport nedreptatile.

2. Sunt studenta la medicina, anul 2.

3. In ultima vreme sunt foarte atrasa de culorile mov si turquoise. Imi vine sa imbrac doar culorile astea, nu mai zic de make-up.

4. Sunt alergica la praf, puf, polen, pene, etc si sufar de astm bronsic. 

5. Nu suport sa stau nemachiata. Daca as putea as dormi machiata, insa stiu ca macar atunci pot lasa pielea sa respire. Primul lucru dimineata este sa ma machiez, chiar daca nu ies deloc din casa. Ma refer la machiajul ochilor, tenul nu este asa important, folosesc maxim un BB cream daca stau prin casa.

6. Nu suport sa nu-mi stea parul cum imi doresc, asa ca, daca ma trezesc si nu imi place, il spal, chiar daca asta inseamna uneori sa il spal zilnic. Asta se intampla mai ales imediat dupa ce ma tund cand dureaza 2-3 saptamani pana se aseaza. 

7. Am un par super des si bogat si nu imi fac griji pentru ca e genetic si mama mea la 52 ani il are superb <3.

8. Am pielea foarte deschisa la culoare si nu suport sa fiu palida, insa nici nu vreau sa merg la solar in ruptul capului. Am avut o perioada de vreo 2 ani in care foloseam autobronzant de la Avene care imi facea pielea super hidratata si o culoare minunata <3 insa mirosul si faptul ca pata hainele daca transpiram, plus intretinerea etc m-a facut sa renunt. Daca s-ar aproba Melanotan-ul cu siguranta as folosi, in doze mici, pentru ca nu imi place bronzul excesiv. La plaja mereu ma ard... asa ca , it's a tough life :))

9. Nu suport sa imi fac manichiura. Urasc treaba asta.. insa nici la salon nu am fost vreodata sa mi le fac.

10. Stiu sa cant la pian si la chitara. 

11. Inainte sa dau la medicina vroiam sa dau la arhitectura, ultimii 2 ani de liceu i-am facut la liceu de profil arhitectura.

12. Imi place sa pictez, desenez etc, asta am facut toata viata.

13. Imi place sa dansez. Ador sa dansez. Am facut 2 ani dansuri de societate cu fostul iubit, iar cu actualul am un an de cand mergem la dansuri. Nu e la fel de pasionat ca fostul de dansuri, asa ca o face mai mult pentru mine, si pt a echivala sportul la facultate =))

14. Mi s-a stricat laptopul acum cateva luni si am pierdut 90% din amintirile de o viata... Nu a fost posibil sa recuperez decat o mica parte. Sfat: folositi un hard extern sau cd-uri, orice altceva pt a stoca poze si amintiri pretioase.

15. Nu-mi place sa fiu singura. Insa nu prea agreez compania permanenta decat a iubitului meu sau a mamei. 

16. Nu imi place sa dorm singura, nu pot adormi, sunt nelinistita, mi se pare ca aud chestii prin casa:)) prea multe filme de groaza.

17. Ma pensez doar la cosmeticiana din orasul meu natal, care mi-a salvat sprancenele care erau aiurea de la mama natura, nu am umblat eu niciodata sa le stric. Acum le ador, sunt ca-n reviste. Are o mana de aur femeia <3

18. Urasc sa ma tund, mereu e prea scurt, prea nu stiu cum, prea nu stiu ce... Imi trebuiesc vreo 2 saptamani dupa ca sa ajunga intr-un stadiu in care sa fie ok. 

19. In liceu am avut mici probleme cu greutatea, aveam 60 de kg la 1,68. Am slabit foarte fain cand m-am apucat de dansuri intr-a 11a si  am ajuns la 52. Eram super incantata, aratam ideal, nu pierdusem nici sani nici nimic. Apoi, a venit facultatea si iar am ajuns la 60 :)) Bine, asta doar dupa operatia de apendicita care m-a dat peste cap.

20. Cred in Dumnezeu cu tarie.

21. Sunt foarte miloasa cu animalele, mult mai miloasa decat sunt cu oamenii (chiar si cu copiii mici).

22. Ador sa gatesc, daca as putea, asta as face for a living. Imi place sa incerc retete noi si sa stau toata ziua in bucatarie. Iubitul meu adora mancarea mea :D

23. Ador salata de vinete si porumbul fiert/copt.

24. Ador pepenele rosu si ciresele :X

25. Ador tot ceea ce miroase a pepene galben :))

26. Imi plac mult filmele indiene (nu cele super melodramatice, de pe vremuri) insa ma incanta la ele faptul ca dureaza 3 ore (sunt perfecte pt zile de vara ploioase) si faptul ca nu contin absolut nimic negativ in ele, sunt purely entertaining. Au cate putin din toate, inclusiv dansuri si muzica, ceea ce mie imi place :D este singurul gen de film care le are pe toate. Actorul meu preferat este Shahrukh Khan.

27. In restul timpului, prefer filmele gen comedie (de calitate) sau psihologice.

28. Nu suport sa impart spatiul intim cu nimeni (inafara de iubitul meu), insa pt mine spatiul intim cuprinde si baia si bucataria, asa ca mi-e destul de greu sa stau in chirie cu colege de apartament. Ma voi muta in curand intr-o garsoniera, sper.

29. Nu sunt deloc cheltuitoare, gestionez foarte bine banii si nu dau banii pe nimic de care nu consider ca am nevoie, sau doar pt ca imi place, trebuie sa mai existe si un alt motiv.

30. Cand vine vorba insa de persoanele iubite, cheltuiesc bani fara sa ma uit la suma pentru a le lua ceva ce isi doresc.

31. Am facut parte dintr-o trupa de teatru si am participat si la un festival de teatru, unde am interpretat rolul unui Elvis wannabe. A fost foarte frumoasa toata perioada aceea pentru mine.

32. Ador sa citesc, insa in ultima vreme nu mi-a mai picat nimic interesant in mana.

33. Eu si iubitul meu nu ne imbatam niciodata, oricat am bea, asa ca la petreceri ramanem singurii treji :))

34. Ador faptul ca iubitul meu are un stil vestimentar foarte masculin, poarta camasi si pantofi mai mereu, fara a parea prea matur sau imbatranit, face combinatii foarte frumoase. Urasc sa vad baieti in adidasi si tricouri tot timpul, nu sunt genul meu deloc.

35. Ador sa calatoresc, as vrea sa calatoresc peste tot in lume.

36. Par fitoasa la prima impresie, mi-au spus-o multe persoane care ulterior mi-au devenit prieteni dragi.
 
37. Sunt foarte de treaba si nu imi place deloc sa fiu rautacioasa, insa daca sunt calcata pe nervi sau sunt nedreptatita sunt foarte, foarte agresiva, insa fara a vorbi urat.

38. Imi place stilul vintage.

39. Ador sa decorez locuinte, si sa urmaresc emisiuni despre asta sau sa citesc reviste pe aceasta tema.

40. Nu imi place sa primesc flori decat daca sunt de sezon sau de camp si in buchete fara aranjamente sofisticate care mie mi se par kitschoase.

41. Imi plac mult parfumurile puternice, daca as putea as cumpara doar parfumuri barbatesti.

42. Ma atrage foarte mult la un barbat parfumul, eleganta, daca vorbeste corect si cel mai mult pretuiesc inteligenta si simtul umorului. Conteaza mult si aspectul fizic, n-am sa fiu ipocrita, e primul lucru care te atrage la o persoana.

43. Imi place disciplina, probabil voi fi o mama destul de severa.

44. Imi place gelozia, mi se pare ca potenteaza iubirea, si invers.

45. Anotimpul preferat este vara, cu siguranta! Mi-as dori sa traiesc undeva unde e numai vara... urasc anotimpurile reci si de tranzitie.

46. Vara ador sa port rochii maxi.

47. Nu ma simt bine cu parul scurt, am incercat si NU :D

48. Cel mai mult imi place sa port smokey eyes sau pur si simplu negru intens la ochi, insa vara trec doar la culori.

49. Nu folosesc ruj decat foarte rar.

50. Deabea astept sa fiu mama <3

Astept si tag-urile voastre, fetelor! :)

 

4 comentarii:

  1. Așa cum ți-am spus, ți-am citit tag-ul și acum e rândul meu să mai adaug câte ceva :)) așa că pregătește-te de un comentariu lung :))

    Nu cred în horoscop, mi se pare o porcărie
    Iubesc movul, e una din culorile mele preferate
    Uneori mi-e lene să mă machiez și dacă ies undeva mă machiez, dar dacă stau în casă - cremă de față și gata. Deși acum câțiva ani făceam la fel, mă machiam de dimineață, chiar dacă stăteam în casă
    Și eu am părul bogat și uneori crește aiurea,îl tund periodic. Azi de exemplu, m-am tuns singură :)) unde a crescut aiurea, am băgat foarfeca ha ha . Și în timpul ăla mă gândeam că mi-ar plăcea să fiu hairstylist :))

    Și eu am pielea deschisă și, deși acum vreo 6-7 ani frecventam solarul la greu, acum nu m-aș mai duce.

    Mie nu îmi place să am unghiile nefăcute, de aceea tot timpul am ojă pe unghii :))

    Când eram mică, îmi plăcea și mie să dansez. Tatăl meu știa să deseneze și să picteze extraordinar, dar nu am moștenit asta... în schimb, soră-mea e mai pricepută.

    Cum spuneam, nu-mi place să dansez , nu știu... Dansez doar când mă îmbăt :))
    A fost un chin să mă pregătesc cu dansul de nuntă, parcă nimic nu se lega de mine :))

    Și eu am impresia că aud zgomote când dorm singură, pe întuneric. În plus, îmi vin tot felul de imagini tâmpite în minte.

    Dacă îți place să gătești, te invit la mine :))

    Salata de vinete e și preferata mea, mai ales cea făcută de mama. Sunt înnebunită după porumb, dar în ultimii ani parcă a avut alt gust decât cel de demult... e prea moale și are un gust mai dulce...

    Sunt foarte cheltuitoare... fie că îmi iau o ojă sau o cafea de la Starbucks, mi se pare că consum foarte mult . În schimb, soră-mea e chibzuită.

    Primul lucru la care mă uit la un bărbat...sunt mâinile . Apoi mă uit la vestimentație, la dinți și la ochi.

    Eu nu vreau să fiu o mamă severă, o să le ofer libertate copiilor mei . Nici eu n-am avut parte de părinți severi, dar mătușa mea era foarte severă și fetele ei sufereau ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ohoho, asa raspunsuri sa tot fie :D imi place mult feedback-ul, ca fiecareia dintre noi, banuiesc:D deci merci mult ca ti-ai luat timp sa citesti si sa si comentezi :*

      da, stiu la ce fel de porumb te referi, la cel laptos, ala apare prin iunie parca.. cel autentic e de august-septembrie

      suntem paranoia amandoua :)))

      mama severa in sensul ca voi insista mult pe educatie si voi avea grija sa nu ajunga ca majoritatea copiilor super razgaiati si super obraznici din zilele de azi

      sa stii ca depinde de horoscop, si eu eram de aceeasi parere ca tine mai demult, insa este o tipa, Urania, pe B1tv care are o emisiune unde iti spune la zodia ta absolut numai chestii adevarate, pe probate de ani de zile! daca esti curioasa, uita-te intr-o vineri sau sambata la emisiune si ai sa vezi ca se va aplica ce spune pe parcursul saptamanii. tipa chiar stie ce spune si spune o gramada la fiecare zodie, nu tampenii de genul marti veti avea bani, miercuri va certati cu parintii etc.

      eu si la spital ma machiam, cand deabea ma ridicam din pat sa ma duc la baie dupa operatia de apendicita :)) ma machiam in pat, tineam oglinda greu pt ca aveam perfuzie continuu :)))

      Ștergere
  2. Ce tare ca stii sa canti la instrumente :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D dar in ultima vreme am cam tras chiulul, nu prea m-am mai atins nici de pianina, nici de chitara :(

      Ștergere

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...