joi, 2 mai 2013

Dream Wedding


Cu toatele visam la the big day, facem planuri inca de mici, ne vizualizam in rochii maaaaaari de printesa albe,  cu flori si tort cat mai kitschoase, apoi incet incet crestem, abandonam ideea pentru o vreme, baietii sunt yuck, rochiile sunt eww, doar ca apoi sa adoram din nou dantela, pantofii delicati de mireasa, corsetul cat mai strans in talie, si iubitul care arata ca rupt din filme la costum .

Cu toatele avem preferinte in ceea ce priveste rochia, decorul, muzica, etc. M-am gandit ca nu ar fi rau sa va dezvalui preferintele mele, si poate si voi veti face la fel. Asta pentru ca urasc, urasc, urasc sa vad nunti banale, in care totul e un cliché oribil si cuplul (mai ales mireasa, pt ca sa fim seriosi, ea se ocupa in mare parte de organizarea intregului eveniment) da dovada de lipsa totala de creativitate.

Am fost la multe nunti odioase, la care m-am simtit oribil si deabea asteptam sa plec, iar mie imi plac petrecerile! Sa zicem ca prima parte a nuntii o pot suporta, dar cand deja toata lumea e putin ametita si toti se simt prea bine, imi vine sa fug cat vad cu ochii. Totul ia o turnura groaznica, muzica incepe sa fie din ce in ce mai rea, bautura e schimbata cu ceva ieftin si prost, ospatarii incep sa-ti tranteasca farfuria pe masa, miresei i se desprinde coafura si femeile se descalta (!!!!!).

Ma gandeam initial sa impart postarea asta pe bucatele ca sa evit o postare imensa, insa chiar nu pot! Veti vedea si de ce.

Voi incepe cu sursa mea principala de inspiratie. Nu mai stiu cum am dat intr-o zi, acum aprox. 2 ani, peste cel mai frumos cuplu de fotografi din lume. Am vazut zeci de mii de poze de la nuntile diversilor cunoscuti, sau pur si simplu, le-am vazut pe net, insa niciuna nu se compara cu fotografiile pe care le fac acesti doi oameni. Pentru mine nu au egal, si de aceea vi-i prezint si voua. Ii recomand cu cea mai mare caldura in cazul in care vreti ceva special pentru nunta voastra in materie de poze. Pentru ca, este foarte important sa ai ceva material care sa iti ramana dupa nunta. Si aici bineinteles nu ma refer la darul banesc. Ci la minunatele fotografii.

Cei doi despre care va spuneam sunt Emm si Clau Fagadar <3.
Adresa facebook: https://www.facebook.com/EmmPhotography.ro
Adresa web: http://emmphotography.ro/

Fac niste poze absolut dementiale, si sunt foarte creativi. Sa nu credeti ca mirii vin cu ideile lor, oricum sunt prea emotionati in ziua respectiva ca sa mai vina cu nu stiu ce idei creative, poate unele sunt ale lor, insa profesionalismul de care au dat dovada cei doi imi confirma ca ei sunt in spatele tuturor imaginilor, la propriu si la figurat! Va las cateva exemple ca sa va delectati (dati click pe imagini pentru a mari).










Mai sunt si alti fotografi care imi plac, precum Cosmina Pantelimonescu, insa mereu revin la Emm si Clau, si mi-i doresc pe zi ce trece mai mult pentru nunta mea <3. 

La capitolul filmari, am un singur favorit :D si acesta se numeste Dani Croitor. La fel, un tip super creativ care pare ca pune mult suflet in tot ceea ce filmeaza, si incropeaza totul in niste filme mai ceva ca la cinema. Mie imi plac deosebit de mult!
insa recomand sa vizionati video-urile sale direct pe vimeo: http://vimeo.com/danicroitor

Iata cateva video-uri ca sa va facei o impresie:







Pentru decor, din nou, un singur favorit. Asta pentru ca nu am cautat prea mult in sensul asta, am gasit firma asta si m-am indragostit iremediabil! Este vorba despre Red Wedding.


Acestia ofera si serviciu de fotografiere dar v-am spus deja favoritii mei. Insa nici ei nu sunt de neglijat! Ce ador la ei este totusi decorul <3 invitatii, flori, accesorii diverse, au si lucruri foarte interesante pt bridal shower :) va las cu poze: 








































Siiiiiiii, am lasat rochia pentru final. Trebuie sa recunosc, odata ce te indragostesti de o rochie, cu greu te mai uiti la altele. Asa ca va prezint my dream dress (purtata de Clau la nunta sa, cea care impreuna cu Emm sunt fotografii mei preferati). Persoana care a creat aceasta minunata rochie este de asemenea autoarea a multor rochii din imaginile de mai sus, ies rochii minunate de pe mainile lui Romana Ghita-Urmanczy in al ei atelier, Delicate






Stiu ca in continuare ar trebui sa va vorbesc despre muzica, local si mancare, insa toate acestea intr-o postare viitoare pentru ca deja s-a facut ditamai postarea :D

Astept parerile voastre, si, cum spuneam, ideile voastre pentru marea zi, sau ceea ce ati facut deja pt marea zi daca sunteti casatorite :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...