luni, 20 mai 2013

Vanity tours, sau cum sa ma oftici in 3 pasi simpli :))

Nu stiu de ce ma mananca pe mine in ultima vreme atat de tare sa ma uit pe youtube la fel de fel de videouri in loc sa invat, dar stiu ca azi am avut o zi proasta si am zis sa-mi rezerv putin timp pentru delectare. Cum, necum, am ajuns sa ma uit la videourile anumitor domnisoare care isi prezinta cu o modestie nemarginita :)) oglinda sau vanity-ul unde se machiaza, sau in fine, se infumuseteaza. Unele din ele nu se opresc doar la atat, ne arata absolut fiecare produs in parte, ne arata si dressingul si tot ce ar putea sa ne faca sa crapam de ciuda :P

Glumesc, fireste, dar nu ai cum totusi sa nu fii macar putin invidioasa cand vezi ce ditamai colectia au unele. Nu pot sa spun ca mi-as dori sa am cate cosmetice au ele, pentru ca, in esenta, e o mare prostie. Daca nu esti make-up artist e o adevarata metoda de a arunca pe geam banii cu lopata. Pentru ca acele produse nu vor fi in veci consumate inainte sa expire, ba mai rau, unele nu vor fi nici macar folosite sau desigilate.

Eu una stiu ca atunci cand am ceva ce imi place mult, am tendinta de a folosi acel lucru aproape in fiecare zi :)) Valabil pentru make-up si imbracaminte+incaltaminte pentru mine. Nu ma pot abtine, ajung sa port o bluza de 3-4 ori pe saptamana daca imi place mult de tot, si as mai purta-o daca n-ar fi nevoie sa o arunc in masina de spalat:)) Asa sunt eu. In ultimile saptamani de exemplu am folosit o paleta de la wet n wild aproape in fiecare zi, pentru ca am descoperit o culoare de care m-am indragostit.

Un alt exemplu e cu jeansii :)) NU suport sa-mi cumpar blugi, e un adevarat calvar pentru mine. Urasc sa-i probez in deosebi. Asa ca ajung sa-mi cumpar cate 2-3 perechi de blugi pe an si sa le port numai pe acelea :))

In general, nu dau banii pe nimic ce nu imi trebuieste neaparat sau care nu-mi place in mod deosebit. Oricat de ieftin ar fi, stau si intorc pe toate partile si ma decid greu daca imi trebuieste cu adevarat sau nu. La mine shoppingul se desfasoara rapid, in sensul ca scanez foarte rapid magazinul, iau ce imi place la proba sau testez, si acolo stau o vreme sa vad ce si cum :))

In sfarsit, am cam deviat de la subiect :D Sa va arat, deci, cam ce anume m-a "ofticat" pe mine azi ;))
Eu una sunt super pasionata de designul de interior, asa ca orice chestii DIY sau idei creative imi aprind beculetele :D Aceste videouri (selectionate, ca am vazut mult mai multe:)) )sunt pline de astfel de idei inspirationale, asa ca, vizionare placuta :D









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...