vineri, 14 iunie 2013

Anunt castigatoare Mini Essence Giveaway!

Dragelor, multumesc pentru interes si participare, si desi au fost putine persoane inscrise (9, mai exact) cred ca voi mai organiza giveaway-uri, poate alta data mai substantiale, poate voi avea si giveaway-uri sponsorizate, cine stie :)

Pana una alta, castigatoarea celor 4 produse Essence este...





Asadar, draga mea Ada Adriana aka Lucky, se pare ca tu chiar ai fost lucky :D te astept sa imi trimiti pe mail (ca raspuns celui pe care ti-l trimit chiar acum) adresa ta la care sa trimit coletul cu cele 4 produse Essence ;) si sa lasi si  un comment aici pentru a valida faptul ca ai castigat :D

Si celorlalte participante le urez better luck next time :*





4 comentarii:

  1. Super !!! Multumesc pentru premiu!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa-l folosesti cu placere, sper sa iti placa produsele si sa iti fie de folos! <3

      Ștergere
  2. Nu te lasa descurajata, o sa ai mai multi participanti la urmatoarele concursuri!

    La primul giveaway pe care l-am eu organizat pe FB cred ca am avut vreo 3-4 inscrieri...pana la urma am oferit cate un premiu de participare tuturor.

    Felicitari castigatoarei si tie mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna idee, oare de ce nu m-am gandit si eu la asta! foarte frumos ai procedat :) multumesc mult de tot >:D<

      Ștergere

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...