duminică, 2 iunie 2013

De evitat!



In cazul in care sunteti din Iasi sau sunteti studente aici, va sfatuiesc sa evitati magazinul Mei de pe Stefan cel Mare, acela cu incaltaminte. In primul rand, incaltamintea este luata la preturi de nimic de pe site-urile wholesale din Asia, i-am vazut chiar si pe proprietari, sunt niste chinezi. Costa o nimica toata pe site-urile acelea si ei le vand aici la preturi mult mai mari, insa decente comparativ cu alte magazine, iar calitatea nu este chiar cea mai rea.

Ceea ce ma face sa va sfatuiesc sa stati departe de acest magazin este faptul ca vanzatoarele sunt foarte nepoliticoase. Am avut chiar astazi un incident neplacut cu una din ele. Am probat o pereche de sandale, de fapt una singura, si fiindca era initial atasata pe o chestie din plastic, nu am pus-o la loc, asa ca am lasat-o acolo unde am probat-o si am dat sa ies din magazin, cand una dintre "domnisoare" m-a oprit sa ma intrebe daca am pus la loc sandala. I-am spus ca nu, iar aceasta m-a intrebat daca acolo am gasit-o. Am ramas interzisa sincer, si i-am spus ca asta este treaba lor, macar sa puna la loc incaltamintea dupa ce este probata. Mi-a spus ca ele au alte treburi (sa stea pe facebook, poate) si ca data viitoare nu ma va mai ajuta :)) Ceea ce a fost de-a dreptul hilar mai ales ca atat timp cat am stat sa o probez nu a venit nimeni sa ma intrebe daca doresc o alta marime, etc, era pustiu in magazin. In final, i-am spus ca nu voi mai cumpara din acel magazin si imi voi sfatui si cunoscutii sa faca la fel, pentru ca angajatii sunt foarte nepoliticosi. Mi-a spus "foarte bine, nici sa nu mai vii" :|

Cam asta e Romania... eu m-am tinut de cuvant, v-am avertizat :)) Tin sa precizez ca nu e prima oara cand mi se adreseaza pe un ton delasator angajatele de aici, asa ca, daca nu vreti sa va stricati ziua de dimineata, ca mine, evitati magazinul, mai ales ca ce cumparati acolo va va tine doar pentru cateva purtari si merita sa faceti o investitie  mult mai buna.

Un comentariu:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...