vineri, 7 iunie 2013

Mini Essence Giveaway! *concurs*


Hello ladies, am scapat de cateva examene destul de monstruoase (gen Farmacologie cu Niki4 :)) pentru cunoscatori, chirurgie, medicina interna, si altele, dar mai putin monstruoase) asa ca m-am gandit ce sa fac sa sarbatoresc, sa dau o cinste, ceva, nu? :D

Bineinteles ca m-am gandit la voi si am zis sa fac uneia dintre voi o mica bucurie in cazul in care va plac produsele Essence!

Dupa cum sugereaza si titlul postarii, este vorba despre un mini-giveaway si este totodata si primul pe care il organizez asa ca sunt destul de excited :D

Despre ce produse este vorba, va intrebati:P



 Essence Lash Mania- Ultra volume mascara
in nuanta 01 HYPNOTIC BLACK

L-am incercat o data, dat fiind ca eu nu am varianta asta, si pot spune ca e super!



Essence Stays no matter what - waterproof eyeliner pen
in nuanta black.

L-am incercat pe dosul palmei si a rezistat cu brio vreo 2 zile timp in care m-am spalat pe maini de n ori si am facut 2 dusuri. Deci, chiar face ce promite! Varful este exact la fel ca cel de la al meu (despre care v-am vorbit aici , le-am pus unul langa celalalt si le-am comparat).





 Essence Soufflé touch blush-crema
in nuanta 030 cold wildberry

Despre acest blush v-am vorbit aici. Spuneam acolo ca il port prin casa, ei, de fapt, asa credeam ca voi face :)) De fapt, doar l-am incercat o data. Mie nu mi se potriveste genul asta de blush, cum spuneam si in postarea cu wishlistul, mie mi se potrivesc doar blush-urile mate, care sa nu scoata deloc in evidenta imperfectiunile.



Essence pensula ochi 

Imi pare rau ca nu se vede prea bine acesta pensula, mai exact perii. Am incercat-o o data si pot spune ca e de calitate, nu i-au cazut perii si nici nu mi s-a parut aspra, dar nici prea moale, ca cea pentru blending.



Prin urmare dragelor, voi darui aceste 4 produse Essence uneia dintre cititoarele mele :D
Pentru a participa, trebuie:

1) Sa ma urmariti prin Google Friend Connect si prin Bloglovin'

2) Sa dati Like paginii de Facebook a blogului : https://www.facebook.com/JolieCreativity

3) Sa distribuiti (sa dati share) Public pagina de Facebook a blogului

4) Sa distribuiti (sa dati share) Public postarea care duce la giveaway: https://www.facebook.com/JolieCreativity/posts/514303158623583

*ATENTIE:  e important ca distribuirile sa fie setate ca Publice pentru a le putea verifica

5) Sa imi lasati un comentariu la aceasta postare de pe blog si sa imi spuneti :
- ce parere aveti despre blogul meu
- O ADRESA DE MAIL la care sa va pot contacta in cazul in care sunteti fericita castigatoare
- NUMELE DE FACEBOOK pentru a putea verifica distribuirile
- NUMELE GFC si BLOGLOVIN'



**Aveti timp sa va inscrieti pana pe 13.06.2013 (joi) la ora 23:59!

***Castigatoarea va fi aleasa cu Random.org  si va fi anuntata pe blog si pe adresa de mail pe care mi-a lasat-o in comment, in decursul zilei de 14.06.2013 (vineri).
****Este important sa respectati toate etapele inscrierii, pentru ca voi verifica toate cele 5 conditii de participare.
*****Daca castigatoarea nu va raspunde la mail (si o rog sa o faca si pe blog:) ) va trebui sa desemnez o alta castigatoare, asa ca va rog ca in decursul zilei de marti sa verificati mail-ul :)

******Voi trimite coletul prin Posta Romana, si bineintels, costul transportului va fi asigurat de mine, castigatoarea va trebui doar sa mearga sa il ridice si sa se bucure de produse! :D


Daca totul va decurge bine si voi avea multe persoane inscrise, voi mai organiza cu siguranta si alte giveaway-uri :D

Multa bafta celor ce se inscriu! :*

Stay tuned, urmeaza un mic review :)

UPDATE: pentru ca sunt super clumsy si nu am mai organizat giveaway-uri :D am uitat sa mentionez lucruri gen: mentionati numele cu care ma urmarit prin GFC si Bloglovin' si numele contului de Facebook. rog fetele care s-au inscris deja sa completeze postarile, insa nu e nicio problema daca nu o faceti, atata timp cat v-ati scris adresa de mail.
asadar, ultima care s-a inscris inainte sa updatez eu lista cu cerinte este "ingerash dulce"(atentie, nu mi-ai lasat adresa de mail!). dupa dansa, fiecare inscriere trebuie sa contina si cerintele noi :)

DOUBLE UPDATE: am decis sa prelungesc perioada inscrierilor de pe 10 pana pe 13, sa dau sansa mai multor fete sa se inscrie, pana acum fiind inscrise doar 9.


18 comentarii:

  1. N-am ce spune decat ca suntem pe aceeasi lungime de unda dpdv al blogului ^_^
    https://www.facebook.com/madalina.iftinca/posts/10151479133921936
    mail: xtyna2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. FB Daniela Ancuta Crisan
    Share concurs FB: https://www.facebook.com/crisan.danielaancuta/posts/669046103111550
    GFC AncaDanielaStyle
    Share pagina blog: https://www.facebook.com/crisan.danielaancuta/posts/669045849778242
    Mail: anca_daniela_c@yahoo.com
    Ti-am descoperit blogul in timp ce cautam pareri despre cosmetice si mi-a placut ca ti-ai spus parerea sincera despre produse si astfel m-ai ajutat si pe mine sa decid daca merita cumparate sau nu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult sa aud asta! te astept in continuare pe aici :*

      Ștergere
  3. Gfc: Ada
    Fb: Ada Adriana
    Share pagina :https://www.facebook.com/ada.adriana.9216/posts/417347335038931
    Share giveaway :https://www.facebook.com/ada.adriana.9216/posts/417347368372261
    mail : lucky_ada@ymail.com
    Am dat de blogul tau cand cautam pareri despre Elmiplant , si mie imi plac produsele romanesti si mi-as dori sa vad mai multe postari despre produsele romanesti care iti plac si tie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur, chiar urmatoarea postare a fost cu un produs Elmiplant :D si mie imi plac si voi face multe review-uri, doar urmeaza vacanta !

      Ștergere
  4. Mie imi place blogul tau , contine informatii interesante, imi place si tema care ai ales-o , mult succes in continuare.
    evahossu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere


  5. mail: claudiaschoice88@gmail.com

    Ce imi place la blogul tau - modul in care scrii review-urile, postarile tale funny - am ras cu lacrimi la cel despre ofticare, si ambitia ta de studii si reusite personale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca daca ar fi fost sa aleg castigatoarea dupa raspunsul la intrebare, tu ai fi castigat draga mea :*

      Ștergere
  6. Si mi imi place blogul tau , mi-as dori sa scrii mai multe despre produsele pe care le folosesti pe timp de vara .
    Mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC : Dana
    Bloglovin : Danutza Dana
    Share pagina :https://www.facebook.com/danutza.dana.330/posts/427181240713329
    Share concurs :https://www.facebook.com/danutza.dana.330/posts/427181274046659
    mail : dame.dana@yahoo.com
    Mie imi place blogul tau , mi-ar place daca ai posta mai des, si mi-ar place daca ai face mai multe postari despre reducerile sau promotiile care iti plac tie .

    RăspundețiȘtergere
  8. gfc: GOT
    fb/Bloglovin: Catalina Negoita
    got_weak_grl@yahoo.com

    Imi place blogul tau, sunt sigura ca o sa ai si iti doresc (mai mult)succes in continuare.
    Un singur lucru ma cam "deranjeaza", fontul cu care postezi. Nu stiu daca sunt eu mai chioara, dar parca imi obosesc foarte repede ochii de la el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca m-am gandit la asta, dar nu stiu de ce nu pot renunta la el, mi se pare asa de dragut :)) dar probabil ca va trebui sa fac modificarea asta in curand. te mai astept :*

      Ștergere
  9. GFC & Bloglovin: Dragan Irina
    Facebook: Alexandra le Grand
    Share: https://www.facebook.com/irina.a.dragan/posts/10151602968229927
    https://www.facebook.com/irina.a.dragan/posts/10151602967914927
    Mail: Dragan.irina.alexandra@gmail.com

    Am descoperit de curand blogul tau si imi place cum scrii. Desi devine putin obositor fontul, este fooarte frumos si se potriveste cu ideea blogului, cu pozele...Succes in continuare!
    Multumim pt giveaway :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e, total de acord! :)) nu stiu ce sa fac cu fontul.. trebuie sa gasesc o solutie :D te mai astept :*

      Ștergere

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...