duminică, 23 iunie 2013

Noi achizitii si impresii:)

A trecut ceva vreme de cand nu v-am mai povestit despre ce mi-am mai luat. Ei bine luna asta, nu prea multe, de fapt in ultimile luni am fost destul de cuminte dat fiind ca ma mut luna viitoare (yey!) si am economisit pentru asta :D

Mi s-a terminat Colorstay-ul si am dat comanda de unul nou, intre timp folosesc Time Plus-ul si cred ca il agreez mai mult pe acesta pe canicula... are o textura mai usoara dar totusi acopera foarte bine :)

Scuzati, din nou, pozele slab-calitative, insa decat sa pun poze de pe net cred ca apreciati mai bine pozele cu telefonul :D

Palmolive naturals- Irresistible Softness cu black orchid & moisturizing milk
Ador gelul asta de dus! 
Am si sapunul lichid si cel solid din gama asta si mirosul este preferatul meu la ora actuala, nu mai zic ca este de fapt un gel-grema, este incredibil de catifelat si e o placere maxima sa fac dus :D Dupa dus sau dupa ce ma spal pe maini ma miros incontinuu ca o ciudata :))
Kaufland ~13 lei







Garnier Essentials- Hydrating care 24 h cu detoxifying grape extract pt ten normal sau mixt
Am de vreo 3 saptamani crema asta si inca nu stiu ce sa spun despre ea. Imi place senzatia care o lasa cand o aplic, este racoritoare, are un miros foarte fresh, insa lasa o pelicula ciudatica, nu intra imediat in piele. De aceea o folosesc doar seara sau inainte sa aplic Time Plus-ul, nicidecum Colorstay-ul pentru ca se intinde super aiurea. La prima aplicare mi s-a parut ca ma ustura ochii de la ea, desi nu am aplicat-o in jurul ochilor. 
De la o vreme mi-au aparut niste monstruleti cam suspecti, si nu stiu daca de la crema asta sau de la produsul urmator, pentru ca le-am cumparat impreuna, sau pur si simplu de la super stresul din sesiune si caldurile astea infernale.
Carrefour ~ 13 lei.




Garnier Nutritionist- Gel de curatare cu mint+grape anti-oxidants pt toate tipurile de piele
Nu prea stiu ce sa zic nici de produsul asta. Curata bine, insa lasa pielea foarte uscata, ma strange. Doamne fereste sa scapati accidental in ochi sau chiar in gura, e super amar si ustura tare :)) 
Carrefour ~ 10 lei

L-am folosit impreuna cu acesti buretei recomandati de Buburuza:

Martini Massage- bureti de curatare din celuloza
Bureteii sunt foarte buni, sunt 4 si te tin o vesnicie, adica pur si simplu ii speli dupa ce ii folosesti si ii refolosesti pana se tocesc de tot. Au si un usor efect exfoliant, dar nimic prea dur ce nu s-ar putea folosi zilnic. Ii recomand si eu!
Carrefour ~ 10 lei





L'Oreal Sublime Soft- Lotiune micelara
Am devenit o super fana a acestei ape micelare, si foloseam inainte Bioderma. De acord ca Bioderma poate fi mai ieftina daca o achizitionezi la anumite oferte (peste care eu nu am dat niciodata) insa de cele mai multe ori nu-mi vine sa dau 60 de lei pe o sticla, asa ca o cumpar pe cea mica de 100 ml cu 20 lei si ma tine o saptamana, maxim doua. Acesta ma tine mult mai mult si e doar 15 lei pt 200 ml (Carrefour). 
Despre ingrediente nu stiu ce sa zic, nu prea ma pricep, insa am citit multe review-uri inainte sa o achizitionez si fetele spuneau ca ar contine chestii benefice, similar cu Bioderma. 
Cert e ca nu ma ustura deloc ochii de la ea, mi se pare ca ambalajul e mult mai practic si sistemul de dozare la fel, adica orificiul este mai lat si nu trebuie sa ma chinui sa scot produsul. Parca imi usuca o idee tenul, desi specifica ca este pt ten uscat si sensibil. Posibil senzatia de uscaciune sa o am de la produsele mai sus mentionate.


Nivea Men- Invisilbe 48 h anti-perspirant
Salvarea mea de zi cu zi. Nu va spun cate haine mi-am stricat (decolorat sau ingalbenit) din cauza deodorantelor, insa asta isi face treaba si NU pateaza deloc hainele! Are un miros superb, eu cel putin nu suport deodorantele feminine pentru ca au un miros super innecacios si nu e deloc pe gustul meu (sunt si exceptii). In orice caz, il recomand!
Auchan ~12 lei


*poza mea in care nu am reusit sa surprind culoarea*

*poza de pe google images mult mai buna - sursa foto*

Flormar Light Summer
Este vorba despre nuanta aceea minty, e dementiala! Sincer nu ma asteptam sa fie asa faina, insa dupa ce am citit pe blogul lui Miu- Miu m-am dus la primul stand flormar si mi-am luat nuanta aceea delicioasa, si cu siguranta vor mai urma si celelalte! Am aplicat-o in 3 straturi subtiri, nu va speriati, se usuca rapid, si tine mult pe unghii, la mine e a 4a zi si nu a sarit deloc si nu-mi vine a crede, de obicei nu tin mai mult de 2 zile ojele pe unghiile mele care se exfoliaza like crazy.
~ 10 lei

*poza mea in care nu am reusit sa surprind nuanta*


Flormar pretty
Si nuanta asta e absolut adorabila, nu e sifefata ca prima, si din experienta mea, cele care nu sunt sidefate sar mai repede de pe unghii, insa vom vedea, inca nu am purtat-o, doar am incercat-o pe o unghie inainte de cealalta mai sus mentionata. A fost necesar un singur strat.
~ 7 lei



:D iar acum ceva mai funny :)) stati linistite, este pentru surioara iubitului meu, e un carnetel cu un pix atasat cu Hannah Montana, desi ea e super fana Demi Lovato (nu prea se gasesc chestii pe aici cu tipa asta, daca ati vazut ceva, lemme know :D). E la varsta oracolelor si cred ca ii va placea.
Kaufland ~ 5 lei


In mare, cam astea au fost noile achizitii a ultimelor saptamani dragelor, v-am aratat ce am considerat ca v-ar ajuta si pe voi. Voi ce noutati mai aveti in teste? :)


4 comentarii:

  1. He he :)) ma bucur ca ai gasit bureteii :) Sa folosesti toate produsele cu placere iar ojele sunt intr-adevar super ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, ii am de mult dar nu apucasem sa ii folosesc, tot astept sa dau comanda de pe iherb pt cleanserul de la eucerin, si ii pastram pentru asta dar n-am mai avut rabdare. nu stiu cat am sa-l mai folosesc pe cel de la garnier. merci!! :*

      Ștergere
  2. Crema de la Garnier si bureteii din celuloza ii am si eu :D. In Real ii gasesti la 7 lei si ceva

    RăspundețiȘtergere

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...