sâmbătă, 8 iunie 2013

Review: Elmiplant Velvet Touch- Benzi depilatoare pentru fata


Astazi voi face un review destul de scurt si la obiect pentru aceste benzi depilatoare faciale de la Elmiplant :)

Atentie, nu uitati de giveaway-ul pe care il organizez, puteti sa va inscrieti pana luni la 23:59 urmarind pasii de aici  pentru a castiga cele 4 produse Essence! :)

Revenind la review :D



Instructiunile de folosire:)


Pachetul contine 20 de benzi depilatoare pentru fata si 2 servetele umede 
pentru indepartarea urmelor de ceara.



Lista de ingrediente.



Continutul efectiv al pachetului.



Detalii servetele pentru indepartarea urmelor de ceara.




Detaliu benzi prorpiu-zise. Imi place ca apare si data de expirare
pe fiecare banda in parte.


Si acum dupa ce v-am prezentat despre ce e vorba mai exact, sa va spun si parerea mea in urma folosirii acestor benzi.

De fapt a fost nevoie de o singura banda, se poate observa din ultima imagine ca ceara se va distribui egal pe ambele fete a unei singure benzi. 

Sincer, am apelat pentru prima oara la astfel de benzi, nestiind cum vor actiona. Asa zisa mustata :)) creste destul de greu la mine, cred ca a fost nevoie sa o indepartez de maximum 10-15 ori pana la onorabila mea varsta de 21 ani:)) si de fiecare data am folosit ceara groasa, la salon ori acasa. Creste extrem de greu apoi, fiind un puf mai mult decat fire in toata regula, insa m-am luat cu examenele etc si sincer o luase cam razna:)) cred ca trecusera mai bine de 3 luni de cand nu mi-o mai luasem si se observa putin de umbra deasupa buzei :D

Cum nu mai aveam ceara si nici nu puteam merge in orasul natal (da, sunt super fidela cosmeticienei mele, nu ma epilez in alta parte :)) decat singura, acasa :D, si in ultima vreme fac asta acasa) si stau momentam la iubitul meu pentru a evita toata forfota de dincolo (unde va spuneam ca nu prea ma inteleg cu colegele de apartament) tinand cont ca suntem in sesiune si avem nevoie de maximum de liniste si pace, am zis sa nu cumpar ceara normala ca sa-i murdaresc sau stric eu ceva pe acolo :)) Asa ca, ce era mai comod decat sa cumpar benzi?

Zis si facut, le-am luat de la Auchan la un pret foarte rezonabil zic eu, intre 9-10 lei pachetul. Mie uneia imi plac mult produsele Elmiplant, si chiar am sperat sa nu ma dezamageasca. 

Desi eram destul de sceptica (mai incercasem experienta cu benzile, de la Veet parca, pe picioare si a fost un esec total) am asteptat cumintica sa se faca seara, sa ma demachiez, si sa incerc benzile.

Seara eram atat de obosita (dadusem si un examen ieri) incat m-am dat cu crema dupa demachiere uitand complet de eplilare :)) Dar mi-am amintit, din fericire, asa ca am sters frumos crema cu un servetel demachiant, am uscat bine zona, si am luat o banda din cutie (din cele 20) am frecat-o intre palme pentru a incalzi ceara, si cu ambele fasii care rezulta am indepartat successfully toata mustacioara :D

A fost nevoie de o singura fasie pentru partea stanga si cealalta pentru partea dreapta, chiar nu a fost nevoie sa mai folosesc o alta banda!

Imediat dupa m-am inrosit ca un rac, ceea ce mie nu mi s-a mai intamplat niciodata. Insa nu m-am panicat, stiu ca ceara subtire care se indeparteaza asa are efectul asta. Cu ceara groasa trebuia sa aplic de vreo doua ori ca sa iau tot, si nu ma inroseam, la salon la fel, plus ca aplica si chestia aia piscatoare de dupa care mie imi place mult :D

Cum spuneam, ma asteptam la asta, de aia am si lasat operatiunea pe seara, si am scos un servetel din cele doua, cu care m-am sters de surplusul de ceara -cam inexistent in cazul meu. Mentionez ca sunt destul de revoltata ca sunt doar 2 servetele in tot pachetul... Insa l-am pus la loc in ambalaj si l-am impaturit, pentru o alta utilizare, pentru ca rau nu are ce sa-mi faca :P

Dimineata nici urma de roseata! Si sunt foarte fina, fara urma de iritatii!

Prin urmare, recomand cu mare caldura aceste benzi, chiar isi fac treaba si nu mai trebuie sa stai sa iti incalzesti singura ceara sau sa mergi la salon unde dai 10-15 lei sau mai mult pe o indepartare, cand poti da doar 9 lei pe 20 de indepartari:P 

Voi cum va indepartati parul facial?

Sper ca v-a fost de folos review-ul! :*






4 comentarii:

  1. Pe mine ma irita benzile acestea :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare rau sa aud asta :( pentru mine functioneza foarte bine... probabil ca ar trebui sa folosesti doar ceara groasa pentru a evita iritatiile

      Ștergere
  2. am avut si eu unele de la farmec parca si aceeasi experienta am avut-o.doar ca dupa ceva timp s-au uscat si nu le-am mai putut folosi..

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hopa... sper sa nu patesc si eu:)) oare cum ar trebui sa le depozitez ca sa nu se usuce? :-?

      Ștergere

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...