joi, 20 iunie 2013

Review: Paleta Wet n Wild- Petal Pusher



Also known as paleta mea favorita la ora actuala :D Eu am ochii caprui, si movul mi se potriveste de minune, si, colac peste pupaza, e una din culorile mele favorite ever :D




cu siguranta ati fi inteles tot din poza asta minunata :))


stiu ca arata minunat :)) puteti observa care sunt nuantele mele favorite din paleta, insa jur ca le folosesc si pe celelalte, desi in poza chiar par neatinse :D





Culorile 3 si 4 de pe randul din stanga seamana destul de mult, insa cea din urma este mult mai metalica, nu as spune sidefata, da un aspect umed pe care il ador, insa nuanta 3 ramane favorita :D

E o paleta atat de versatila, desi nu pare la prima vedere, puteti obtine foarte multe lookuri din ea! Toate culorile merg asa de bine impreuna!

Imi place foarte mult calitatea acestor farduri. Au o textura foarte matasoasa, se blenduiesc extrem de bine si de frumos, o am din ianuarie de pe Makeup Shop si o folosesc continuu de atunci, more so de cand s-a incalzit afara, si pot purta haine mai vioaie :D 

Carcasa paletei este foarte faina, mi se pare calitativa, desi, din poze nu ai zice. Este un plastic gros si arata bine, e pe gustul meu :) E mai mare decat ma asteptam, imi acopera palma, si lasts forever, deci e o afacere foarte buna aceasta paleta pentru doar ~30 lei cat am dat eu pe ea in iarna. 

Sincer e preferata mea, rezista foarte bine pe pleoape chiar si fara primer, culorile se blenduiesc superb, nuantele in primul rand sunt minunate, si are un pret foarte bun pentru ce ofera! Cu siguranta o voi recumpara, probabil cand voi epuiza acel mov :))

Am si celelalte doua palete din gama asta, plus una mica cu 3 nuante, din pacate, nu le veti mai gasi pe Makeup Shop, sunt disponibile doar in magazinul lor din Iulius Mall, Iasi (eu le-am primit foarte bine ambalate insa se pare ca unele fete le-au primit sparte din cauza curieratului si fetele de la MKS au renuntat sa mai livreze aceste palete...).
Daca va intereseaza insa un review si pentru celelalte palete, let me know!



4 comentarii:

  1. Cam asa arata si paletele mele. Movul aproape gata, restul aproape neatinse :)

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-ar placea si mie o paleta wet'n'wild,dar nu stiu de unde sa le iau :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( chiar e mare pacat ca le-au scos de pe site... poate cand ai un drum in Iasi, sau daca cunosti pe cineva de aici, sau chiar mi-ai dat ideea unui giveaway viitor :D

      Ștergere

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...