luni, 10 iunie 2013

Review: Revlon- Colorstay, Seventeen- Time Plus si Garnier- BB cream :)



Urmeaza o postare destul de hilara :D veti vedea si de ce :P

(Nu uitati de giveaway! Am prelungit perioada de inscriere pana joi 13.06 ora 23:59! Intrati AICI ca sa va inscrieti!)

Pana la onorabila mea varsta de 21 de ani am folosit foarte putine fonduri de ten (ca si marci diferite).

Prin gimnaziu cumpara mama de prin brosurile Avon si nu le folosea apoi, pentru ca erau horror, iar eu le "suteam" si le foloseam dimineata inainte sa plec la scoala, intr-o lumina oribila :)) si eram o super mascuta, dar! eu ma simteam foarte bine in pielea mea. Aveam o problema destul de nasty cu cosurile printr-a 7a, si desi le masca oarecum, in cateva ore (2-3 maxim) nu mai era nici urma de fond de ten pe fata mea.

Prin liceu nu prea am folosit fond de ten, scapasem de problema cu cosurile, si deabea printr-a 11a pe la majorate imi mai aminteam sa ma dau cu putin fond de ten. Foloseam ceva super ieftin si destul de bun, chiar si pentru "zilele noastre" si anume fondul de ten de la Kallos (nu cred sa fie mai multe, dar ma refer la cel care am vazut ca si acum se vinde tot la pretul de 10 lei). Chiar era ok si acum cand ma uit in poze nu-mi vine sa imi smulg parul din cap:)) de fapt e ca un fel de BB cream, doar ca mai dens, nu acopera ci doar uniformizeaza nuanta tenului.

Intr-a 12a insa am descoperit de la mama Time Plus-ul de la Seventeen care a ramas pentru 3 ani unicul fond de ten pe care l-am folosit. Nuanta mea este 5 si este doar o mica-mica idee mai inchisa decat tenul meu.




Inca il folosesc, desi l-am schimbat cu Colorstay-ul, insa il port in portfard-ul din geanta (Colorstay-ul e din sticla si mi-e frica ce dezastru ar fi daca s-ar sparge la mine in geanta :-s ).

Ce imi place la el:

-faptul ca pentru tenul meu uscat este destul de emolient, dar nu foarte, trebuie sa ma misc destul de repede sa-l intind

-are SPF 15, putin dar mai bine decat deloc!

-acopera foarte bine, putere medie-spre mare, ideala pt cerintele tenului meu

-cica n-ar avea uleiuri si nu stiu daca asta ma ajuta neaparat pe mine avant tenul uscat, dar am incercat multe mostre pe baza de ulei si nu am fost multumita

-recipientul este ideal, sincer il prefer in detrimentul celor cu pompita

-ma tine o gramada. cam 5-6 luni, folosit zilnic, uneori de mai multe ori pe zi

-costa doar 30-35 lei! pentru 30 ml produs


Ce nu imi place la el:

-ca oxideaza culoarea, nu de putine ori m-am trezit ca partea stanga a fetei difera ca si culoare de dreapta :))

-daca nu il fixez cu pudra se ia peste tot in primele 2 ore, si luceste destul de tare pe fata

-chiar si cu pudra, nu sta pe ten mai mult de 6 ore fara probleme, asta a fost si motivul pt care am vrut altceva



Si acel altceva este Colorstay-ul de la Revlon! Yeeey :D Cat mi l-am mai dorit... nu eram sigura ce sa fac. Sa-l iau, sa nu-l iau... Nu aveam de gand sa dau cate 80+ lei pe el de fiecare data. Noroc ca am gasit acest blog de unde il cumpar cu doar 45 lei :) Nu e minunat?






Il am de la Pasti, si pot sa fac un review destul de obiectiv acum :D Cand l-am primit il foloseam absolut zi de zi (desi eram in vacanta si uneori nici nu ieseam din casa de lene:)) ) dar asa de super impresionata am fost de ce poate, ca nu ma mai saturam sa-l supun la test in fiecare zi si sa imi demonstreze cat de bun e!

Ce imi place la el:

-are o putere de acoperire mai mare ca a Time Plus-ului

-din momentul in care l-ai pus pe fata, astepti doar cateva minute pentru a se fixa complet, dupa care, pot sa ating fata cu orice ca nu se va lua (poate doar foarte, foarte putin)

-arata superb si la sfarsitul zilei, mi-e mila sa ma demachiez seara :))

-are SPF 20, deci, mai ok decat la Time Plus

-culoarea 180 Sand Beige (varianta ten uscat-normal) mi se potriveste perfect!

-nu trebuie sa ma grabesc cand il intind pe fata, are o textura mai matasoasa si emolienta

-nu e nevoie sa ma folosesc pudra deloc, desi inainte fara as si fost un dezastru :D


Ce nu imi place la el:

-pretul, cam maricel pentru mine daca ar fi sa il cumpar din magazin, insa asta nu mai e o problema acum ca l-am descoperit pe acel blog cu 45 lei pt 30 ml produs

-faptul ca e in recipient din sticla, mi-e frica mereu sa-l scap, sa-l ciobesc etc

-faptul ca nu are pompita!! e exasperant.  am ajuns sa dozez foarte bine si fara pompita, dar ar fi mult mai simplu daca ar ajunge si la noi sticlele cu pompita nou lansate in SUA



Iar cel din urma produs este BB Cream-ul de la Garnier!




L-am luat initial pt stat prin casa:)) stiu ca suna ciudat poate pt unele dintre voi, dar odata ce te obisnuiesti sa porti fond de ten, te simti aiurea fara. In cazul in care stiu ca nu voi pleca nicaieri sau n-am nimic in plan in ziua respectiva, folosesc BB Cream-ul. 

Ma gandesc serios sa-l inlocuiesc cu varainta aceea lunguiata pt ten gras. Am citit foarte multe review-uri si chiar video review-uri care m-au facut sa-mi dau seama ca ar rezista mult mai mult pe fata.


Ce imi place la ea (ea, crema? ):

-pret rezonabil, in jur de 25 lei pt 50 ml produs

-mirosul fresh 

-nuanta care se adapteaza perfect tenului

-acum o folosesc pt gat si decolteu, fiind o nuanta aproape identica cu ambele fonduri de ten mai sus mentionate, si se intinde super usor


Ce nu imi place la ea:

-faptul ca nu tine mai mult de 2 ore pe fata

-faptul ca se ia de orice ating

-faptul ca are un sistem de dozare extrem de prost gandit... cand te aproprii de final trebuie sa fii foarte atenta inspre ce e indreptat tubul pentru ca mi-am cateva haine (destul de iremediabil)

-iese si o gramada de produs o data, chiar si la inceputul folosirii tubului


Iar acum urmeaza partea hilara de care va ziceam la inceputul postarii :)) Desteapta de mine a vrut sa faca niste swach-uri pe mama cu cele 3 produse. 

Mai rau, initial vroiam sa va arat puterea de acoperire. Asa ca am tras 3 dungi cu eyeliner-ul pe antebrat si am asteptat sa se usuce cam 5 minute. Cand am incercat sa aplic fondul de ten peste, s-a amestecat totul :))

Ok, am zis, haide sa gasesc alt loc. Urmele de la eyeliner nu s-au dus, in urma achizitionarii celui pentru giveaway mi-am cumparat si eu unul, si atat de waterproof e ca nu s-a luat  de pe antebrat, deci nu mai puteam folosi aceeasi zona.

Cu mana stanga nu pot face poze, asa ca nu prea mai aveam alte optiuni decat iubitul :D

Am incercat sa aplic produsele simplu peste antebratul lui, insa nu vreti sa stiti cum aratau peste par :))

Deci, ca sa nu zic ca nu v-am swatch-uit, priviti ce m-a dus capul:

 Puteti vedea in poza asta cam cat produs iese o data. 

De sus in jos:
1.) Time plus
2.) BB cream
3.) Colorstay


:))) Ati inteles tot, nu? :P Pana cand imi voi cumpara o camera foto (de ce oare n-am inclus asta in wishlist?:|) cam asta e tot ce poate iPhone-ul. Adica mai nimic :P
Prin urmare. Time Plus-ul il folosesc in prezent drept anticearcan si concealer pentru eventualele cosuri etc, iar BB cream-ul cand stau prin casa si pentru gat sau/si decolteu, iar Colorstay-ul ca si fond de ten propriu-zis.

Nu cred ca voi mai schimba Colorstay-ul ani buni. Sunt foarte incantata de el, si l-a luat si mama si la fel, e super incantata. Imi pare rau doar ca nu l-am incercat mai devreme. Il recomand cu caldura tuturor daca vrei ceva foarte bun dar accesibil totodata! :)

Voi ce fond de ten folositi si care a fost drumul vostru in cautarea celui care vi se potriveste cel mai bine?







6 comentarii:

  1. Preferatul meu este Revlon Colorstay,iar pana al incerca am folosit urmatoarele Fdt:

    Astor Perfect Stay-este destul de bun,acopera bine si rezista destul de mult pe ten.

    L'oreal Infallible 24H-ce pot sa spun este ca are acoperire mare iar in rest ce se zice despre el nu este decat reclama cat cuprinde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am incercat mostre pentru celelalte doua :-? dar intr-adevar despre cel de la L'Oreal auzisem lucruri bune

      oricum, bine ca ai descoperit si tu Colorstay-ul, oricine ar trebui macar sa-l incerce, ma indoiesc sa existe persoane carora sa nu le priasca

      :*

      Ștergere
  2. Vreau si eu Colorstay-ul! L-am vazut odata intr-un magazin de cosmetice si era aproape un milion.Am zis ca fac pre-infarct. :))
    Pe net sunt variante mai ieftine,intr-adevar,dupa ce mai termin din fondurile de ten desfacute o sa mi-l iau.
    Din bb cream-ul acesta am avut o mostra si pe fata mea arata de-a dreptul ORIBIL!! Nu se intindea uniform iar fata imi lucea dupa jumatate de ora.In schimb varianta pt ten mixt-gras imi place. :)

    http://printre-oje-si-sclipici.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie sa il incerci! :D da.. se pare ca e o mare diferenta intre cele doua versiuni de BB cream.. trebuie sa il incerc !:))

      Ștergere
  3. Buna!Cum ai luat legatura cu persoana de la care ai luat Revlon Colorstay?
    M-am uitat pe blog, dar in afara de produse nu gasesc nicio informatie.Cum comanzi, livrarea,etc.

    RăspundețiȘtergere
  4. buna :) a facut niste modificari pe blog, si cred ca de aceea e greu de gasit adresa de mail. aceasta e: revlon_makeup@yahoo.com :)

    RăspundețiȘtergere

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...