miercuri, 31 iulie 2013

Review: Wet n Wild CoverAll Concealer

*imaginea nu-mi apartine*


Este printre primele produse luate de pe Makeup Shop  insa pana nu demult nu i-am acordat mare atentie... asta pentru ca nu am stiut cum sa-l folosesc prea bine.

Bineinteles ca acum ca imi place mult, si am vazut ca pe site nu mai este disponibil... (sper sa fie macar in magazinul din Iulius Mall) Deci am inceput sa ma panichez putin :)) Pentru ca imi place asa de mult, il folosesc zilnic si nu m-as mai desparti de el.

Partea roz (deasupra careia scrie Brightens pe capac) nu prea o folosesc pentru ca nu am cearcane (rozul somon este foarte bun pentru cearcanele cenusii).. eu am doar ochi umflati, "puffy", iar pentru a-i masca, aplic DOAR desupra zonei umflate, in pliu (adica in zona in care se creeaza umbra) foarte putin din partea bej (deasupra careia scrie Covers pe capac). Contine particule foarte fine reflectorizante care fac ca ochii sa para muuult mai odihniti, are un fel de rol de highlighter pentru mine, il ador. Aplic partea aceasta bej doar deaspra corectorului sau a fondului de ten, repet, nu aplic decat cantitati foarte mici cu degetul inelar. Daca aplicati peste toata zona de sub ochi nu va va ajuta cu nimic. Ideea e sa contracaram doar partea aceea umbrita. E un mic truc pe care l-am invatat de la mai multi makeup experti de pe youtube :D Si functioneaza foarte bine.

Partea alba (deasupra careia scrie Highlights pe capac) o folosesc in coltul intern al ochiului, sub sprancene pe arcade, si uneori deasupra pometilor, dar am observat ca nu prea face casa buna cu fondul de ten, in sensul ca nu se blenduieste prea bine.

Iar partea verde (deasupra careia scrie Neutralizes pe capac) o folosesc pentru a masca eventualele cosuri sau ce alte semne de roseata as mai avea. Nu il folosesc prea des, si am grija sa nu reaplic degetul in concealer dupa ce am atins zonele problema, altfel n-as mai scapa nicicand de respectivele cosuri. Am observat ca functioneaza mai bine peste cosurile relativ uscate, daca sunt noi nu va adera prea bine. Peste, aplic un alt corector (nu cel bej, pentru ca din moment ce contine particule stralucitoare va evidentia mai mult zona problematica), si eventual pudra pentru a fixa totul.

Sincer nu imi amintesc prea bine pretul, stiu ca era undeva pe la 30 de lei... Sper sa revina la Makeup Shop :( Toate produsele Wet n Wild pe care le-am folosit so far au fost super calitative, si toate m-au incantat. Va recomand paleta asta de concealere daca o gasiti pe undeva :)

Pana una alta, partea mea preferata din paleta asta, adica cea bej, cam da semne ca e pe terminate :D Voi ce anticearcan cu efect iluminator imi recomandati?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...