duminică, 2 iunie 2013

Wishlist de vara

Vad ca toata lumea isi face wishlist-uri, poate nu ar fi rau sa fac si eu unul :D Asa voi avea si eu ocazia sa vizualizez mai bine ceea ce-mi doresc, si poate va inspira si pe voi :)

Asadar, sa purcedem :))

1.) Examenele :D


Poate va parea foarte geeky din partea mea, dar anul asta m-am dat de ceasul mortii pentru niste note calumea. Taxa de 60 de milioane a UMF-ului nu este chiar din drum :D Asa ca, mai presus de toate vreau sa trec bine si de sesiunea asta si sa ma vad la buget la anul, asta dupa ce in anul 1 am fost la buget iar anul 2 la taxa. Daca as fi fost la buget si anul asta, nu ar fi produsele astea in wishlist acum, that's for sure :))

2.) Primer pentru ochi Shadow Insurance de la Too Faced


Este super laudat prin blogosfera, si sunt sigura ca isi merita fiecare cuvant. Gotta have it! Momentan folosesc primer-ul de la ELF care face treaba buna, dar se intampla un lucru extrem de ciudat la mine. Ochiul stang se comporta foarte bine, pe cand pleoapa dreapta cedeaza mai repede si culorile o iau razna mai repede.


3.) The Pore Fessional de la Benefit


Am cativa pori dilatati pe obraji, imediat de o parte si de alta a nasului, e mai mult un mic moft pentru ca de cand cu Colorstay-ul nu prea mai sunt vizibili, dar au si zile cand imi dau de furca.


4.) Anticearcan Full Cover de la MakeUp Forever

Un pret cam piperat pentru bugetul meu actual, insa trebuie sa fie al meu odata si-odata :D Este rezistent la apa, nu se aduna in ridurile fine, are o putere de acoperire foarte mare (poate masca chiar si un tatuaj). Am incercat o nuanta la Sephora insa era prea deschisa si nu am putut sa o sterg de sub ochi:)))


5.) Sleek Face Form (light)



Ironia sortii face ca, dupa luni de zile in care m-am chinuit sa termin un blush (de la Seventeen cred, pentru ca nici nu se mai vede ce firma e de la cat de sters si uzat e) l-am scapat pe jos si s-a sfarmat in miiii de bucatele. Ma enervez in fiecare dimineata cu el. Pudra pentru contur de la Essence e buna, si nu prea. Imi place mult nuanta insa se cam aduna in portiunile uscate, si daca cumva imi curge o lacrima trebuie sa refac tot machiajul fetei. Iluminator nu am avut niciodata (am avut in diverse truse insa nu l-am folosit). Asa ca asta e produsul care ma asteapta, si trebuie sa il achizitionez cat mai curand ca sa scap de stresul asta :P

UPDATE: am fost ieri la Makeup Shop si l-am swatch-uit putin, si din pacate nuanta blushului nu imi place :( este prea sclipicios pentru mine, prefer blush-urile semi-mate... cele sclipicioase imi scot in evidenta imperfectiunile tenului, si nu imi place :( pacat ca nu exista in combinatie cu alta nuanta de blush :( cum ar fi Suede sau Life is a peach.

6.) Pasta de dinti Jason Powersmile + 5 minute Speed-whitening System de la Plus White

Ca un adevarat medic stomatolog in devenire, chiar ma preocupa igiena orala. Pastele de dinti de pe piata sunt niste porcarii, ca sa fim cinstiti. Toata lumea e innebunita dupa Colgate, o pasta de dinti care doar din publicitate a ajuns unde a ajuns, nicidecum datorita eficacitatii. De mult tot astept sa fac o comanda pe iHerb si nu apuc :(


Am vazut multeeee review-uri pozitive pentru acest kit, gotta have it! (tot de pe iHerb)


7.) Gentle Hydrating Cleanser de la Eucerin



Este cotat BEST pe Beautypedia. Need I say more? (tot de pe iHerb)


8.) Cabana Tan (Extreme) de la Million Dollar Tan / Lotiunea autobronzanta Avene

De-ati sti cat visez la produsul asta :D Din pacate se gaseste doar in SUA :( Este o lotiune autobronzata foarte bine formulata (cred ca e bio, dar nu mai tin minte exact, in orice caz, ingrediente foarte bune), care confera o nuanta incredibil de frumoasa, rapid, fara miros (toate fetele care au facut reivew insista pe treaba asta, iar pentru mine, e chiar mai important decat nuanta, daca miroase urat nu pot folosi), fara sa pateze hainele, lenjeria, etc, si care tine o saptamana fara probleme, cu tot cu dusurile aferente etc. E visul meu :D





Am folosit in trecut lotiunea autobronzata de la Avene care da o culoare absolut superba insa din pacate cam miroase, putin de tot, ce-i drept (nu la fel de urat ca alte autobronzate, dar nasul meu detecteaza orice), cam pateaza hainele si trebuie aplicata cateva seri la rand pentru a obtine culoarea dorita. Mirosul se simte doar in primele zile. Culoarea tine mult, tot cam o saptamana.  E pentru corp+ fata! Vreau sa spun ca eu cat timp foloseam asta nici nu ma dadeam cu fond de ten pe fata, era culoarea atat de faina si acoperea atat de bine tot ce vroiam sa acopar! Inclusiv la banchet m-am dus fara fond de ten, asta spune multe :D Si nu in cele din urma, hidrateaza, hidrateaza, hidrateaza!! Ca nicio alta lotiune sau crema, aveam pielea super fina si placuta la atingere! Asa ca, fetelor, daca stiti de unde pot procura acest autobronzant mai ieftin :D Please tell. Nu de alta, dar 66 lei mi se pare un pic cam mult pt 100 ml. Pe vremea cand mi-l luam eu era 45 lei.


9.) Mr. Bunny Travel Kit de la Sigma


Sincer nu am niste pensule de care sa fiu super satisfacuta. Am mai multe de la Marionnaud (destul de scumpicele si alea, si destul de bunute, sunt multumita de ele), cateva de la ELF dupa care nu ma prea omor, si cateva de la Essence dupa care chiar ca nu ma omor :)) Deci pot spune ca I really need these, mai ales ca sunt asa de cute! Mr. Bunny, hehe :D Imi place ca sunt micute dar nu prea, si travel kit-ul nu contine si pensule inutile mie, e strictul necesar cu care as fi more than happy :D

10.) Apartament :D



Vreau sa apuc sa ma mut in urmatoarele 2 luni undeva calumea in chirie, de unde sa nu ma mai mut multa vreme. Va spuneam intr-o postare anterioara cat de "norocoasa" am fost pana acum, si cat de mult imi displace locul unde stau acum. E un fel de afara-i vopsit gardul, inauntru-i lepoardul reversed :)) Adica inauntru e foarte ok, iar in afara... Boschetari zi de zi in fata blocului, in scara, peste tot, in grupuri mari, sincer mi-e frica sa ies din casa neinsotita. Si asta e chiar culmea, avand in vedere ca stau in centru (Piata Unirii in Iasi). Nimeni nu are ce le face, asa ca alta solutie nu am decat sa ma mut. Ar mai fi si cateva probleme administrative legate de colegele mele de apartament, dar am ajuns la concluzia ca cel mai bine e on my own, asa ca deabea astept sa gasesc un apartament cu 1 camera sau chiar o garsoniera care sa arate bine, sa fie intr-o zona ok, si sa nu imi mai dea batai de cap.


Bineinteles ca ar mai fi multe lucruri, dar am vrut sa fie un wishlist realist, daca exista asa ceva:))
Astept sa citesc si wishlist-urile voastre, let me know ce parere aveti de al meu :*

2 comentarii:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...